U nás se cvičí tak, aby to mělo smysl a využití v životě. Na začátek je cílem doběhnout na tramvaj, nezadýchat se při vystoupání několika pater schodů nebo zvládnout hory s rodinou, nosit těžké nákupní tašky či zvedat dítě bez bolesti v zádech.

Trénujeme pro život. Kde jsou hranice možností je jen na Tobě.

Využíváme prvky z atletiky, gymnastiky a vzpírání. Taky zlepšujeme mobilitu. Nabíráme sílu a zlepšujeme kondici. Děláme to s úsměvem, je to naše hobby, náš sport, náš život.

Část cvičení probíhá ve velké intenzitě – je rozdíl udělat 100 kliků během hodiny a je rozdíl je udělat za 5 minut. Intenzitu si přispůsobí každý sám svým možnostem.

Jak kurz probíhá?

On Ramp kurz se skládá ze 6 + 6 lekcí. Každá trvá 60 minut. Velký důraz se klade na seznámení se se základmi pohybů, ktoré využíváme na skupinovkách. Smyslem kurzu je připravit Tě na probíhající skupinovky.

Prvních 6 lekcí bude vždy ve vybrané dny a časy (dohromady 3 týdny).
Dny a časy následujících 6 lekcí jsou na Tobě, mrkni na náš rozvrh a vyber si kteroukoli skupinovku.

Počas prvních 6 lekcí se postupně naučíš techniku cviků: dřep, klik, shyb, špičky k hrazdě, mrtvý tah, tlak, cviky s kettlebellem na kondici, základy gymnastiky pro spevnění středu těla a základy vzpírání pro výbušnost (clean&jerk, snatch). Ke cvikům, na které nemáš sílu Ti ukážeme jednodušší alternativu a způsob, jak se k nim dopracovat co nejrychleji. Zároveň se připravíš na intenzitu tréninků. Poznáš nové lidi a naučíš se jak se správně zahřát a protáhnout.

Lekce na sebe navazují a je dobré absolvovat všechny. Každá lekce je jiná a dělají se na ní jiné cviky. Tyto cviky pak používáme na skupinovkách, kde už není čas vysvětlovat základy. V případě, že některou lekci nestíháš, dokážeme se dohodnout na náhradě.

Na lekci se společně zahřejeme a rozcvičíme. Pak se budeme věnovat technice – každý den si ukážeme a vyzkoušíme několik cviků. Na závěr si dáme krátký (intenzivní) workout a společný strečink.

Po absolvování 6 lekcí kurzu je jen na Tobě, v které dny a časy přijdeš na skupinovky. Máš 6 vstupů, tak je využij naplno a brzo. Skupinovky najdeš v rozvrhu.

❗❗❗Cílem kurzu není odchodit 6 lekcí a 6 skupinovek a pak se vrátit ke gaučování a koblihování.
❗❗❗ Cílem je vydržet se hýbat dlouhodobě tak, aby cvičení bavilo. Po pár měsícech PRAVIDELNÉHO cvičení na sobě uvidíš změny. Vydrž, výsledky se dostaví 👍

Pro koho je kurz určený?

Pro začínající, kteří doteď necvičili nebo se doteď nesetkali s CrossFitem. Taky pro ty, kteří si nejsou jisti technikou a chtějí se naučit jak u nás cvičit bez zranění, efektivně a tak, aby to mělo smysl. Nedělíme se podle věku, pohlaví ani typu postavy. Je jedno, jestli máš nebo nemáš kondičku, cvičíme spolu, případně upravíme pro každého workout tak, aby ho zvládl a zároveň pro něj byl výzvou.

Pro koho kurz určení není?

Pro ty, kteří už znají cviky a prvky používané v CrossFitu a nemají problém pochopit trénink na tabuli. Pro vás jsou primárně určeny skupinové lekce, mrkni do rozvrhu.

Kdy a kde?

Začneme, když se přihlásí aspoň 5 lidí, lekce budou probíhat tady ve Strahov Gymu.

První 3 týdny budeme trénovat 2x v týdnu ve vybrané dny a časy. Po 3 týdnech je už jen na Tobě, který den a čas přijdes na skupinovku a využiješ svých 6 vstupů na skupinovku.

Info o termínech zde.

Kolik nás bude?

Maximálně 8.

Co se sebou?

Čisté boty s pevnou podrážkou, pohodlné oblečení, lahev s vodou, ručník a svačinu po cvičení.

Jak se přihlásit? 

Napiš nám zprávu na Facebooku, mejl na strahovgym@gmail.com nebo se zastav osobně u nás v gymu.

Kolik kurz stojí?

Celý kurz je za 1750 Kč. Platba je nutná předem. Kurz můžeš hradit Multisport kartou – kontakuj nás pro více informací.

V ceně je:
🔹 6 lekcí, kde se učíš techniku
🔹 6 skupinových lekcí, kde makáš o něco intenzivněji
🔹 tričko (různé barvy a velikosti)

Co dělat po On Ramp kurzu?

Doufáme, že se zamiluješ do tohto sportu a začneš makat pravidelně. Můžeš navštěvovat naše skupinové lekce nebo Open Gym (jestli chceš trénovat bez trenéra). Prvních 6 lekcí je jenom začátek..

Přihlášení

https://goo.gl/forms/2Qk1ReE4Fu4Z7HIV2