U nás se cvičí tak, aby to mělo smysl a využití v životě. Na začátek je cílem doběhnout na tramvaj, nezadýchat se při vystoupání několika pater schodů nebo zvládnout hory s rodinou, nosit těžké nákupní tašky či zvedat dítě bez bolesti v zádech.

Trénujeme pro život. Kde jsou hranice možností je jen na Tobě.

Využíváme prvky z atletiky, gymnastiky a vzpírání. Taky zlepšujeme mobilitu. Nabíráme sílu a zlepšujeme kondici. Děláme to s úsměvem, je to naše hobby, náš sport, náš život.

Část cvičení probíhá ve velké intenzitě – je rozdíl udělat 100 kliků během hodiny a je rozdíl je udělat za 5 minut. Intenzitu si přispůsobí každý sám svým možnostem.

Jak kurz probíhá?

On Ramp kurz se skládá ze 6 + 6 lekcí. Každá trvá 60 minut. Velký důraz se klade na seznámení se se základmi pohybů, ktoré využíváme na skupinovkách. Smyslem kurzu je připravit Tě na probíhající skupinovky.

Prvních 6 lekcí bude vždy pondélí a ve čtvrtek v 18:00 (dohromady 3 týdny).
Dny a časy následujících 6 lekcí jsou na Tobě, mrkni na náš rozvrh a vyber si kteroukoli skupinovku.

Počas prvních 6 lekcí se postupně naučíš techniku cviků: dřep, klik, shyb, špičky k hrazdě, mrtvý tah, tlak, cviky s kettlebellem na kondici, základy gymnastiky pro spevnění středu těla a základy vzpírání pro výbušnost (clean&jerk, snatch). Ke cvikům, na které nemáš sílu Ti ukážeme jednodušší alternativu a způsob, jak se k nim dopracovat co nejrychleji. Zároveň se připravíš na intenzitu tréninků. Poznáš nové lidi a naučíš se jak se správně zahřát a protáhnout.

Lekce na sebe navazují a je dobré absolvovat všechny. Každá lekce je jiná a dělají se na ní jiné cviky. Tyto cviky pak používáme na skupinovkách, kde už není čas vysvětlovat základy. V případě, že některou lekci nestíháš, dokážeme se dohodnout na náhradě.

Na lekci se společně zahřejeme a rozcvičíme. Pak se budeme věnovat technice – každý den si ukážeme a vyzkoušíme několik cviků. Na závěr si dáme krátký (intenzivní) workout a společný strečink.

Po absolvování 6 lekcí kurzu je jen na Tobě, v které dny a časy přijdeš na skupinovky. Máš 6 vstupů, tak je využij naplno a brzo. Skupinovky najdeš v rozvrhu.

❗❗❗Cílem kurzu není odchodit 6 lekcí a 6 skupinovek a pak se vrátit ke gaučování a koblihování.
❗❗❗ Cílem je vydržet se hýbat dlouhodobě tak, aby cvičení bavilo. Po pár měsícech PRAVIDELNÉHO cvičení na sobě uvidíš změny. Vydrž, výsledky se dostaví 👍

Pro koho je kurz určený?

Pro začínající, kteří doteď necvičili nebo se doteď nesetkali s CrossFitem. Taky pro ty, kteří si nejsou jisti technikou a chtějí se naučit jak u nás cvičit bez zranění, efektivně a tak, aby to mělo smysl. Nedělíme se podle věku, pohlaví ani typu postavy. Je jedno, jestli máš nebo nemáš kondičku, cvičíme spolu, případně upravíme pro každého workout tak, aby ho zvládl a zároveň pro něj byl výzvou.

Pro koho kurz určení není?

Pro ty, kteří už znají cviky a prvky používané v CrossFitu a nemají problém pochopit trénink na tabuli. Pro vás jsou primárně určeny skupinové lekce, mrkni do rozvrhu.

Kdy a kde?

Začneme, když se přihlásí aspoň 5 lidí, lekce budou probíhat tady ve Strahov Gymu.

První 3 týdny budeme trénovat 2x v týdnu ve vybrané dny a časy. Po 3 týdnech je už jen na Tobě, který den a čas přijdes na skupinovku a využiješ svých 6 vstupů na skupinovku.

Info o termínech zde.

Kolik nás bude?

Maximálně 8.

Co se sebou?

Čisté boty s pevnou podrážkou, pohodlné oblečení, lahev s vodou, ručník a svačinu po cvičení.

Jak se přihlásit? 

Napiš nám zprávu na Facebooku, mejl na strahovgym@gmail.com nebo se zastav osobně u nás v gymu.

Kolik kurz stojí?

Celý kurz je za 1750 Kč. Platba je nutná předem. Pri použití Multisport karty sa hradí vratná záloha vo výške ceny kurzu. Po odchodení kurzu je celá záloha vrátená 🙂

V ceně je:
🔹 6 lekcí, kde se učíš techniku
🔹 6 skupinových lekcí, kde makáš o něco intenzivněji

Co dělat po OnRamp kurzu?

Doufáme, že se zamiluješ do tohto sportu a začneš makat pravidelně. Můžeš navštěvovat naše skupinové lekce nebo Open Gym (jestli chceš trénovat bez trenéra). Prvních 6 lekcí je jenom začátek..

Přihlášení

Vyplň nám formulář a hlavně vyber všechny dny a časy, ve které by si zvládl tréninky. Jestli pracuješ krátký – dlouhý týden nebo nezvládneš 3 týdny pravidelně v rovnaké časy, napiš nám, vymyslíme to 😉

https://goo.gl/forms/2Qk1ReE4Fu4Z7HIV2